Logo to najważniejszy znak firmy, którym komunikujesz się z klientami – informujesz odbiorców, kim jesteś i czym się zajmujesz – dlatego podczas projektowania należy zwrócić uwagę na najmniejsze szczegóły, aby nie wprowadzić odbiorców w błąd.
Ostatnie lata obfitowały w zmiany. Na początku ubiegłego roku ZARA zrobiła spore zamieszanie. Hiszpańska firma odzieżowa postanowiła w dyskretny sposób zmienić swój znak – oczywiście nowe logo zostało zauważone przez wszystkich, w wyniku czego przez długi czas było o niej naprawdę głośno!
Kolejnym przykładem zmiany logo jest Facebook, który w oryginalny sposób zaprezentował swój nowy znak.
Czy warto więc zmienić swój znak? TAK! Dzięki zmianie logo odświeżysz wizerunek swojej marki i tchniesz w nią “nowe życie”. Dzięki takiej zmianie pokażesz się na nowo i zdobędziesz nowych klientów!
Jakie mogą być powody do zmiany logo?
- Nowe produkty
- Obecne logo odbiega od “poziomu” konkurencji
- Zmiana gustu
Sprawdź, jak wygląda nasz proces realizacji
Proces realizacji – krok po kroku
- Wypełniasz brief, w którym prosimy Cię m.in. o określenie Twojej grupy docelowej.
- Przed rozpoczęciem prac poprosimy Cię wysłanie inspiracji – chcemy poznać Twój gust i oczekiwania względem projektu logo. Na Pinterescie i Behance jest sporo świetnych projektów!
- Po otrzymaniu Twoich inspiracji rozpoczynamy prace nad projektem.
- Nanosimy poprawki i GOTOWE!