Autor wideo

Poradnik wideo

Rich content

Idź po wyższy wynik

Zyskaj uwagę.
Przekuj na wynik.

Racja, wyślijcie mi ofertę!

Dlaczego Rich Content?

Rich content, czyli bogata treść, która ma za zadanie przekonać klienta do zakupu danego produktu. To nic innego jak unikatowa komunikacja, która łączy słowa i obrazy na karcie produktowej. Zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami user experience, wykorzystuje w pełni język korzyści.

Dzięki rich content zdobywamy uwagę klienta tam, gdzie podejmuje decyzję o zakupie. Zapewnia spójność we wszystkich punktach sprzedaży online i pozytywnie wpływa na postrzeganie marki. Rich content przyciąga uwagę klientów i skutecznie zwiększa sprzedaż.

Dla kogo?

Zastanawiasz się dla kogo jest rich content?

To dla tych, którzy chcą przewyższyć konkurencję! To rozwiązanie, z którego korzystają najlepsi producenci na rynku

Branża elektroniczna

Materiały wideo i infografiki są nieocenione. Prezentują funkcje produktu, pokazują jak go używać, wyjaśniają specyfikacje. Zdjęcia 360° pozwalają na zobaczenie produktu z każdej strony.

Producenci z tej branży korzystający z rich content

Branża odzieżowa

Wideo ukazujące modeli w ruchu i wysokiej jakości zdjęcia z 360° pomagają zobaczyć produkt z każdej strony. W branży modowej to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, ze względu na to, że klient może zobaczyć ubrania/buty z bliska i pod każdym kątem.

Producenci z tej branży korzystający z rich content

Branża kosmetyczna

W branzy kosmetycznej wideo produktów w użyciu i możliwość powiększenia zdjęcia przekonują do zakupu.

Producenci z tej branży korzystający z rich content

Przykłady

Portfolio

Redesign strony produktu
Sklep internetowy
Interaktywne opisy na stronie tubefittings
RICH CONTENT
Rich content dla strony superkrzesla.pl
RICH CONTENT
Produkt Modena firmy DeDietrich
RICH CONTENT

Komponenty

Elementy rozbudowanej karty produktów to:

Interesujące opisy

informacje oparte na języku korzyści i storytellingu

Dobrej jakości zdjęcia

ukazanie produktu w codziennym użyciu

Content wideo

filmy produktowe/instruktaż, wypowiedzi specjalistów

Tabele porównawcze

zaprezentowanie cech i właściwości produktu

Ikony & infografiki

obrazowe przedstawienie opcji wyboru produktu

Cennik

Cena zależy od liczby produktów, liczby sklepów, poziomu złożoności karty, ilości materiałów dostarczonych od klienta

5 sekcji

7 sekcji

9 sekcji

12 sekcji

15 sekcji

Master Page

Wzorcowa strona produktu

2000 zł netto

2500 zł netto

3000 zł netto

3500 zł netto

4000 zł netto

Kolejny produkt

opis na bazie Master Page (zmieniają się opisy, ilustracje, pozostaje styl, komponenty)

1500 zł netto

2100 zł netto

2400 zł netto

2700 zł netto

3000 zł netto

Etapy realizacji

Poznaj 4 etapy procesu tworzenia efektywnych kart rich content

Projekt

Tworzenie graficznego projektu karty

Responsywność

Dostosowanie składu karty do wyświetlania na różnych urządzeniach

Kodowanie

Wdrożenie kart do sklepów

Badania

Analiza i koordynacja procesu wdrożenia

Co trzeba przygotować przed rozpoczęciem?

Informacje potrzebne do przygotowania zakresu prac i wyceny

Lista produktów, dla których ma być przygotowany rich content (z numerami EAN)

Lista sklepów i produktów

Zacznij od zebrania wszystkich niezbędnych materiałów produktowych: opisy, zdjęcia, ikony, animacje, wideo, zdjęcia 360. Idealnie, jeśli masz też brand book. Pamiętaj, że te materiały mogą pochodzić z różnych źródeł, np. ulotek czy katalogów. Ważne, aby były edytowalne. Przygotuj też briefy opisujące produkty lub wypisz kluczowe benefity.

Każdy projekt tworzenia kart produktów rich content dostosowujemy do indywidualnych potrzeb danej marki.

Zaufało nam już ponad

600 klientów z Polski i zagranicy

„Dziękuję i na pewno będę polecać!”

Szukając wykonawcy strony będącej wizytówką mojej firmy, trafiłam na projekty firmy Studio Kreacja. Po pierwszej rozmowie z Panem Przemysławem Bazanowskim wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Strona spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jest funkcjonalna, oryginalna, estetyczna i zaprojektowana idealnie do moich potrzeb. Ludzie pracujący w Studio Kreacja są rzetelni, terminowi i bardzo kreatywni! Dziękuję i na pewno będę polecać!

Joanna Karpińska

Biuro tłumaczeń językowych

„bardzo pomocni”

Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.

Iwona Ślebodzińska

Beauty College

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Strony internetowe

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Strony internetowe

Agnieszka Pawlak

Account Manager

tel. 514 820 704

agnieszka@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy