Pieczątki

Pieczątka jest potwierdzeniem wiarygodności firmy. Nie jest wymagana prawnie, ale prawie każdy jej używa. Zatem warto zadbać o jej wygląd.

Pieczątka składa się głównie z tekstu i ew. znaku graficznego. Przy projektowaniu zwracamy uwagę na interlinię i odstępy między literami oraz wyrazami. Pieczątka powinna poprawnie odbijać się na papierze, aby była czytelna. Przygotowaliśmy kilkadziesiąt projektów pieczątek i dbając o poprawność całego procesu również organizujemy wykonanie.

Portfolio

Studio graficzne Poznań

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Często zadawane pytania

Jakie dane na pieczątce?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego oraz ustawy o swobodzie działalności, osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą, decydująca się na posługiwanie pieczątką firmową, powinna na niej umieścić następujące dane: nazwę swojej firmy (zgodnie z wpisem CEIDG), swoje imię i nazwisko, dane adresowe siedziby firmy (zgodnie z wpisem do CEIDG) oraz Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP). Od 2008 r. nie ma już prawnego obowiązku umieszczania na pieczęci nr REGON. Uchyliła ten obowiązek nowelizacja ustawy o statystyce publicznej. Prócz powyższych informacji obowiązkowych, wiele firm decyduje się zamieścić na pieczątce dodatkowe informacje w postaci numeru telefonu, adresu mailowego, czy strony internetowej, ale spełniają one wówczas rolę wyłącznie reklamową.

Czy można stosować inny kolor niż czarny?

Można stosować różne kolory np. niebieski, zielony, żółty, różowy, fioletowy, pomarańczowy itp. Nie stosujemy koloru czerwonego. W Polsce przyjęło się, że kolor czerwony stosują instytucje publiczne. Choć są wyjątki np. Poczta Polska, która nie jest instytucją, ale również używa czerwonych pieczątek. My zalecamy stosowanie czarnych – są czytelne.

Jak wygląda wprowadzanie poprawek do projektu?

Po otrzymaniu od Nas projektu graficznego możesz wprowadzić do niego nieskończona ilość zmian i poprawek. Dla zachowania porządku stosujemy praktykę 3 serii poprawek. Każda seria poprawek umożliwia wprowadzanie nieskończonej ilości poprawek. Warunkiem sprawnej współpracy jest przesyłanie poprawek w jednej wiadomości e-mail. Zatem można wysłać 3 wiadomości (czyli 3 serie poprawek). Zdarza się, że poprawek jest więcej. Wówczas ustalamy indywidualnie z klientem czy kolejne serie poprawek będą dodatkowo płatne.

Projekt graficzny nie spodobał mi się. Totalne dno. Chcę zupełnie inny. Czy można o taki prosić?

Tak. W sytuacji gdy kompletnie nie trafiliśmy z projektem graficznym, a mieliśmy wszystkie niezbędne informacje oraz przygotowany Brief od klienta, wówczas tworzymy nowy projekt. Dbamy o to, aby nowy projekt spełniał wszystkie wytyczne i sugestie, które wspólnie z klientem zostały ustalone i zapisane. Jeśli projekt spełnia założenia wcześniej uzgodnione wówczas uznajemy projekt za poprawny. Kwestią kompromisu jest ewentualne uzgadanianie spornych szczegółów. Jesteśmy tutaj konkretni, ale bardzo życzliwi i liczymy na zrozumienie również po stronie klienta.

Zakres usługi

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • 1 projekt graficzny pieczątki (koncepcja),
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu koperty

Cena: 59 – 99 zł netto

Czas realizacji: 1 dzień roboczy + czas na korekty

Produkcja pieczątki z automatem (trodat lub colop): od 59 zł netto

Opinie

Dla osób takich jak ja, które nigdy nie zwracały szczególnej uwagi na elementy marketingowe, współpraca ze Studiem Kreacja wydawała się olbrzymim wezwaniem. Teoretycznie mogłem wyjść z założenia że klient wymaga, klient ma. Otóż nie tylko, dzięki naszej kooperacji dużo dowiedziałem się o marketingu ale i propozycje jakie składano nam do akceptacji okazały się rewelacyjne. Otrzymanie przy okazji zamówienia nauki i gotowego towaru jest wielką rzadkością w obenym Świecie.Bardzo było mi miło współpracować z tak znakomicie zgranym zespołem i za to im dziękuję. Życzę wielu wspaniałych zleceń i równie genialnych rozwiązań.

Tomasz Kruszyński
PRO PROGRESS

Z przyjemnością potwierdzam, że firma Studio Kreacja wykonała dla mojej firmy identyfikacje wizualną i stronę internetową. Wszelkie zlecone prace studio projektowe wykonało zgodnie z moimi oczekiwaniami, wykazując się przy tym kreatywnością i zaangażowaniem. Studio Kreacja działa profesjonalnie i w ustalonym terminie. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja jako partnera rzetelnego i profesjonalnego w realizacji projektów reklamowych.

Karol Szałapski właściciel MASTERTRACK

Współpraca ze Studiem Kreacja przez cały czas jej trwania stała na najwyższym poziomie. Od razu rzuciła mi się w oczy ogromna dbałość o szczegóły ze strony Przemka i jego ekipy. Teraz już wiem, że wizerunek firmy powinno się budować na każdej płaszczyźnie-zaczynając od naszywki z logo firmy na czapkach i kolorze ubrań pracowników, po wygląd strony internetowej!

Krzysztof Dec
współwłaściciel DEKU

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas