4 sposoby na zbudowanie widoczność Twojej firmy w Internecie. [56/150]

Na pewno nie raz spotkałeś się ze sformułowaniem: ,,Nie ma Cię w Internecie? Nie istniejesz!”. Dotyczy to nie tylko osób indywidualnych, ale także firm. W obecnych czasach wielu użytkowników szuka informacji o marce w Internecie i na podstawie opinii decyduję się na skorzystanie z usługi czy kupno produktu jednej z polecanych firm. Jak więc zwiększyć widoczność marki w Internecie i pozyskiwać nowych klientów? Podpowiadamy!

 

Dobrze przygotowana strona internetowa.

Strona internetowa to swego rodzaju wizytówka online Twojej firmy, dlatego tak ważne jest, aby była odpowiednio przygotowana. Zadbaj o to, aby strona była dla odbiorcy przejrzysta i intuicyjna a zawarte na niej informacje były dla użytkownika wartościowe. Zadbaj o takie zakładki jak: o nas, oferta, cennik, kontakt, realizację czy opinię. Ważne jest, aby pisać językiem korzyści i pokazać potencjalnym klientom co Twój produkt czy dana usługa może im pozytywnego dać.

SEO

Przygotowanie strony internetowej niestety nie przyniesie Ci dużej widoczności w Internecie bez dodatkowych działań, które pozwolą Ci się wybić spośród innych. Pamiętaj, że Twoja konkurencja działa już w Internecie kilkadziesiąt lat a jej domena jest już na tyle znana, że ciężko będzie Twojej nowo powstałej firmie wygrać z taką firmą bez odpowiednich działań. Pewnie zastanawiacie się: Jak więc mam konkurować z X firmą? Zainwestuj w SEO, czyli pozycjonowanie strony www w wyszukiwarce Google. Dobrze przygotowana treść na Twojej stronie z odpowiednimi słowami kluczowymi, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, title, description to tylko kilka z istotnych elementów, o które musisz zadbać, aby Twoja strona z miesiąca na miesiąc pięła się w górę w wyszukiwarce. Chcesz poznać elementy, które warto poprawić na stronie www? Zapraszamy do artykułu agencji social media ze Śremu – MrPost https://mrpost.pl/aktualnosci/tipy-na-pozycjonowanie-strony/

Wizytówka Google

Darmowa wizytówka Google to także sposób na zdobycie nowych klientów. Ile razy Ci się zdarzyło szukać w Google mechanika, fryzjera czy danego lekarza? Zwłaszcza dla firm, które działają lokalnie wizytówka w Google to MUST HAVE!

Media społecznościowe

Media społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy LinkedIn to świetne narzędzia, które pozwolą Ci zbudować więź z klientami Twojej marki i ułatwią dotarcie do nowych potencjalnych klientów. Stwórz fanpage i informuj swoich odbiorców o aktualnych ofertach, promocjach czy podziel się z nimi dawką cennej wiedzy. Nie zapomnij również o odpowiedniej promocji na tym kanale. Facebook daje możliwości precyzyjnego targetowania reklamy – możesz trafić do osób o konkretnych zainteresowaniach, w danym wieku czy z danej miejscowości. 

Chcesz być bardziej widoczny w Internecie, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Twoje działania nie przynoszą efektów? Stworzymy dla Twojej firmy skuteczną stronę internetową, zajmiemy się Twoimi mediami społecznościowymi i stworzymy wyróżniającą się identyfikację wizualną, która wyróżni Cię spośród konkurencji. Zapraszamy do kontaktu! 

Podobne artykuły

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail