Spoty reklamowe
Spot reklamowy to dobry sposób na umocnienie wizerunku firmy. Przygotujemy dla Ciebie krótki film reklamowy wyświetlany na telebimach, monitorach, ścianach LED lub w stacji telewizyjnej.
Spoty reklamowe ułatwią ci skuteczną promocję na nośnikach medialnych, a także w serwisach typu YouTube, Vimeo, facebook itp.
W skład projektu wchodzą następujące elementy:
- Opracowanie scenariusza i storyboardów
- Sesja filmowa (1 dzień), docelowy spot: 30 sekund
- Technika wykonania filmu: DSLR
- Korekcja barwna (filtry, koloryzowanie, temperatura barwy, ekspozycja, kontrast, korekta cieni, korekta bieli, korekta czerni, nasycenie barwy, jaskrawość barwy, korekta świateł)
- Rozdzielczość filmu HD, Full HD lub dowolny inny rozmiar
- Organizacja lektora orazwykupienie podkładów dźwiękowych
- 2 nieznaczne korekty (nie ingerujące w cały projekt) iwykonanie poprawek do 3 dni roboczych
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
Dodatkowo:
- Niezbędne formaty plików
- Umieszczenie winternecie lub nagranie na DVD
- Przekazanie praw autorskich do filmu
Cel:
- przedstawienie usługi, produktu bądź firmy
- wybicie się na tle konkurencji
- zachęcenie odbiorców do skorzystania z usługi, produktu bądź firmy
- dotarci do szerszej grupy odbiorców
- w sposób łatwy i przyjemy przekazać najważniejsze cechy usługi, produktu bądź firmy
- usługa, produkt bądź firma ma być zapamiętana i częściej wybierana spośród konkurencyjnych marek
- zwiększenia zainteresowania usługą, produktem bądź firmą
Korzyści:
- dotarcie do szerszej grupy odbiorców
- budowanie siły marki, jej rozpoznawalności i wiarygodności
- zwiększenie zainteresowania usługą, produktem bądź firmą
- jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych
- budowanie wiarygodności usługi, produktu bądź firmy
- podnosi prestiż przedsiębiorstwa
- atrakcyjna forma dotarcia do klienta
Kanały promocji:
- telewizja
- internet np. youtube, vimeo
- promocja na portalach społecznościowych
- wyświetlacze na targach
- wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. centrum handlowe, kounikacja miejska)
- projekcja podczas grupowych szkoleń we firmie
- programy szkoleniowe np. na płytach, pendrive, stronach internetowych
- ekrany kinowe