Landing Pages

Strona lądowania ma wyłącznie jeden cel. Rejestracja, albo sprzedaż.

Aby kampania była skuteczna strony docelowe muszą być w 100% dostosowane do konkretnej akcji. W zależności od obranego celu kampanii, landing page ma wzywać do podjęcia konkretnej akcji, którą może być np. wzięcie udziału w konkursie, akcji czy wydarzeniu i przekazanie informacji znajomym, inicjacja procesu zakupu, czy chociażby rejestracja w serwisie i zapisanie się do newslettera.

Jakie warunki spełnia landing page opracowany przez nas? Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika. Dzięki nam, zawartość Twojej strony landing page będzie zawsze sugestywnie prowadzić użytkownika tam, gdzie chcemy i wzywać do działania, co przełoży się na Twój zysk.

Korzyści ze stosowania Landing Page Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:

  1. W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy
  2. Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze)
  3. Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii
  4. Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Opinie

Realizacja naszej strony internetowej przez Panstwa firmę przebiegła bardzo szybko, projekt graficzny strony był bardzo trafny, obsługa oraz kontakt na wysokim poziomie. Firma godna polecenia.

Piotr Czerwonka
TM. TELMARK

Kreatywni młodzi ludzie. Pan Przemek służy pomocą w każdej kwestii i ma dużo cierpliwości do trudnych klientów (czyli ja). Ogólnie współpraca układała nam się dobrze. Z efektów końcowych jestem zadowolona. Pozdrawiam całą ekipę i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Marta Kantor-Kotara
Mar-Dental Stomatologia

Z przyjemnością mogę polecić Studio Kreacja jako solidnego i wiarygodnego partnera w e-biznesie. Nasza współpraca dotyczyła wykonania prac graficznych i programistycznych przy tworzeniu serwisu internetowego naszej firmy.
Przebieg współpracy był szybki, sprawny i bez najmniejszych problemów. Studio Kreacja wykazało się kreatywnością i szybką reakcją w proponowaniu rozwiązań. Tak trzymać. W przyszłości zamierzam ponownie skorzystać z ich usług.

Łukasz Budzisz
właściciel Informatronik

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas