Landing Pages

Strona lądowania ma wyłącznie jeden cel. Rejestracja, albo sprzedaż.

Aby kampania była skuteczna strony docelowe muszą być w 100% dostosowane do konkretnej akcji. W zależności od obranego celu kampanii, landing page ma wzywać do podjęcia konkretnej akcji, którą może być np. wzięcie udziału w konkursie, akcji czy wydarzeniu i przekazanie informacji znajomym, inicjacja procesu zakupu, czy chociażby rejestracja w serwisie i zapisanie się do newslettera.

Jakie warunki spełnia landing page opracowany przez nas? Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika. Dzięki nam, zawartość Twojej strony landing page będzie zawsze sugestywnie prowadzić użytkownika tam, gdzie chcemy i wzywać do działania, co przełoży się na Twój zysk.

Korzyści ze stosowania Landing Page Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:

  1. W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy
  2. Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze)
  3. Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii
  4. Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Opinie

Jeśli chodzi o opinię o świadczonych przez Państwa usługach to uważam, że projekty są wykonywane bardzo profesjonalnie i w dobrym guście. Pod tym kontem nie mam żadnych krytycznych uwag i z całym przekonaniem mogę polecić Państwa firmę.

Tomasz Bobak
Dyrektor Hotelu Redyk

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja i Panem Przemkiem. Projekt został wykonany profesjonalnie, a każde poprawki uwzględnione i wprowadzone. Z przyjemnością polecamy tę firmę jako wiarygodnego partnera na każdym etapie zlecenia – od projektu, przez wdrożenie, doradztwo i pomoc.

Robert Żukowski
Właściciel Formatiq

Współpracowaliśmy z firmą Studio kreacja w zakresie tworzenia logotypu oraz księgi marki. Efekty pracy oceniamy jako bardzo pozytywne. Z radością odbieramy pozytywne opinie klientów na temat naszej  identyfikacji wizualnej. Mogę polecić Studio kreacja jako rzetelnego i kompetentnego partnera do realizacji zaawansowanych projektów graficznych.

Marcin Krzyżowski
Prezes zarządu, Docufield sp. z o.o.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas