Landing Pages

Strona lądowania ma wyłącznie jeden cel. Rejestracja, albo sprzedaż.

Aby kampania była skuteczna strony docelowe muszą być w 100% dostosowane do konkretnej akcji. W zależności od obranego celu kampanii, landing page ma wzywać do podjęcia konkretnej akcji, którą może być np. wzięcie udziału w konkursie, akcji czy wydarzeniu i przekazanie informacji znajomym, inicjacja procesu zakupu, czy chociażby rejestracja w serwisie i zapisanie się do newslettera.

Jakie warunki spełnia landing page opracowany przez nas? Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika. Dzięki nam, zawartość Twojej strony landing page będzie zawsze sugestywnie prowadzić użytkownika tam, gdzie chcemy i wzywać do działania, co przełoży się na Twój zysk.

Korzyści ze stosowania Landing Page Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:

  1. W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy
  2. Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze)
  3. Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii
  4. Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Opinie

Jestem zadowolona z efektu, zainteresowanym się podoba. Dobre jest też to, że jak będę potrzebowała drobnych zmian (dla Państwa drobnych, dla mnie dużych) to wiem, że zostaną szybko wprowadzone.

Marta Waniewska-Kalitko
Zuri Travel Marta Waniewska-Kalitko

Firma Studio Kreacja dała się poznać jako dobry partner wykazujący się kreatywnością i zaangażowaniem w stworzenie od podstaw projektu, jego wdrożenie, jak i późniejszy serwis techniczny. Zlecone prace były wykonywane terminowo, a ich efekt spełnił stawiane mu oczekiwania. Z całą pewnością możemy polecić usługi firmy Studio Kreacja.

Hubert Norek
wspólnik zarządzający
Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy

Strona została wykonana zgodnie z oczekiwaniami. Wygląda przejrzyście i czytelnie. Polecam.

Magdalena Zacharczuk
DoorTeam

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM