Identyfikacja na Start

Uporządkowana identyfikacja to najlepszy start dla nowej marki. To tak jakby dostać z pierwszego egzaminu celujący.

Identyfikacja wizualna to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to właśnie nasza firma. Kolorystyka, logo, logo itd. Są to elementy, poprzez które buduje się relacje z otoczeniem. Na początek projektujemy logo, wizytówki i inne podstawowe materiały firmowe.

Portfolio

identyfikacja calosc
identyfikacja_calosc
identyfikacja wizualna dla firmy wielkopolska
Identyfikacja wizualna Poznań
Identyfikacja wizualna searchPR
Identyfikacja wizualna Poznań
Identyfikacja wizualna Poznań
corporate identity

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Projekt graficzny

W skład pakietu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 3 projekty graficzne logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 9 projektów)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

 

Opinie

Informuję, że Studio Kreacja z siedzibą w Śremie na zlecenie kancelarii wykonało w 2013 r nową stronę internetową oraz w 2014 r projekty graficzne druków. Zlecenia zostały wykonane przez Studio Kreacja rzetelnie, prawidłowo, w terminie i profesjonalnie.
Współpraca w toku realizacji zlecenia przebiegała poprawnie, a Studio Kreacja bez zbędnej zwłoki uwzględniało przedstawiane uwagi i sugestie projektowe.

Dr Marek Jarzyński
Wspólnik Kancelarii Prawnej
Dr Marek Jarzyński & Kornel Novak

Współpraca ze Studiem Kreacja przez cały czas jej trwania stała na najwyższym poziomie. Od razu rzuciła mi się w oczy ogromna dbałość o szczegóły ze strony Przemka i jego ekipy. Teraz już wiem, że wizerunek firmy powinno się budować na każdej płaszczyźnie-zaczynając od naszywki z logo firmy na czapkach i kolorze ubrań pracowników, po wygląd strony internetowej!

Krzysztof Dec
współwłaściciel DEKU

Od początku współpracy ze Studiem Kreacja zaangażowanie jej pracowników było na najwyższym poziomie. Wspólnie wypracowaliśmy spójną identyfikację wizualną firmy zgodnie z wyśrubowanymi oczekiwaniami właścicieli. Studio było bardzo elastyczne co do terminów i dopasowało każdy najdrobniejszy szczegół na jaki zwróciliśmy uwagę. Całość projektu zwróciło uwagę naszych partnerów biznesowych jak i klientów. Gorąco polecamy!

Sebastian Szymański.
POSCHEN PPB.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM