Billboardy i banery

Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu pozwala nam na tworzenie w różnych mediach.

Wielki format to specyficzna dziedzina projektowania – billboardy i banery nie pozwalają na subtelność, wymagają używania prostych, czytelnych form. Sztuką jest wykonać projekt, który będąc czytelny, wręcz “bijący po oczach” zachowa jednocześnie wyrafinowanie i jakość plastyczną. Projektowane przez nas billboardy i banery spełniają te kryteria. Dbając o wygląd ulic i budynków staramy się konsultować projekty z zamawiającym, aby współgrały z otoczeniem.

Portfolio

Billboardy i banery
Bilboardy i banery

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Projekt graficzny

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny billboardu
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • 1 zdjęcie wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu billboardu

 

Opinie

Kreatywni młodzi ludzie. Pan Przemek służy pomocą w każdej kwestii i ma dużo cierpliwości do trudnych klientów (czyli ja). Ogólnie współpraca układała nam się dobrze. Z efektów końcowych jestem zadowolona. Pozdrawiam całą ekipę i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Marta Kantor-Kotara
Mar-Dental Stomatologia

Młody, kreatywny team, który słucha klienta i realizuje jego oczekiwania.Cieszę się, że do Nich trafiłem :)

Tomasz Grocki
GROCKI Usługi transportowe

Od początku współpracy ze Studiem Kreacja zaangażowanie jej pracowników było na najwyższym poziomie. Wspólnie wypracowaliśmy spójną identyfikację wizualną firmy zgodnie z wyśrubowanymi oczekiwaniami właścicieli. Studio było bardzo elastyczne co do terminów i dopasowało każdy najdrobniejszy szczegół na jaki zwróciliśmy uwagę. Całość projektu zwróciło uwagę naszych partnerów biznesowych jak i klientów. Gorąco polecamy!

Sebastian Szymański.
POSCHEN PPB.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM