Landing Pages

Strona lądowania ma wyłącznie jeden cel. Rejestracja, albo sprzedaż.

Aby kampania była skuteczna strony docelowe muszą być w 100% dostosowane do konkretnej akcji. W zależności od obranego celu kampanii, landing page ma wzywać do podjęcia konkretnej akcji, którą może być np. wzięcie udziału w konkursie, akcji czy wydarzeniu i przekazanie informacji znajomym, inicjacja procesu zakupu, czy chociażby rejestracja w serwisie i zapisanie się do newslettera.

Jakie warunki spełnia landing page opracowany przez nas? Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika. Dzięki nam, zawartość Twojej strony landing page będzie zawsze sugestywnie prowadzić użytkownika tam, gdzie chcemy i wzywać do działania, co przełoży się na Twój zysk.

Korzyści ze stosowania Landing Page Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:

  1. W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy
  2. Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze)
  3. Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii
  4. Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Opinie

„Żółci” pomogli nam zbudować naszą identyfikację marketingową. Od teraz kolor żółty oznacza dla nas aktywne słuchanie, dobre rozumienie potrzeb, ciekawą kreację i dobrą komunikację.

Przemek Kędzia
CEO LLidero Sp. z o.o.
www.llidero.com

Jeśli prowadzą Państwo własny biznes i chcą, aby Wasza firma wyglądała profesjonalnie, co za tym idzie była poważnie odbierana przez kontrahentów to są Państwo na dobrej drodze. Studio Kreacja stworzyła kompleksowo wygląd graficzny dla mojej firmy, z którego jestem dumny i pozwala czuć się w branży oraz być postrzegany w ścisłej czołówce. Studio Kreacja polecam osobom, które cenią sobie profesjonalizm, indywidualne i pełne zaangażowanie wykonawcy do projektu.

Łukasz Piasecki
współwłaściciel
AUTO HANDEL Wiśniewski Piasecki

Gorąco polecam firmę Studio Kreacja. Współpraca przy animacji 3D naszego logo przebiegła bardzo owocnie. Uzyskaliśmy produkt wedle naszych oczekiwań i sugestii. Doradztwo na etapie produkcji ukazało fachowe i indywidualne podejście do klienta.

Dawid Woźnica
właściciel Bycze Filmy

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas