Papier firmowy

Listy i pisma wydrukowane offsetem na eleganckim papierze są w dalszym ciągu główną aplikacją w systemie tożsamości – nawet w czasach poczty głosowej i e-mail.

Papier firmowy z oryginalną sygnaturą  wciąż jest ważnym elementem praktyki biznesowej. Jest traktowany jako wiarygodny dowód, że nadawca prowadzi biznes, poza tym często zawiera istotną informację czy porozumienie kontaktowe. Papier z nagłówkiem firmowym jest najbardziej oficjalnym rodzajem komunikacji biznesowej. Ma w sobie powagę i godność.

Portfolio

identyfikacja_calosc
Studio graficzne Poznań
Identyfikacja wizualna lufthaus
cała identyfikacja
Identyfikacja wizualna Poznań
poschen

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Często zadawane pytania

Wybrać papier drukowany jako ryza czy elektroniczny w Wordzie

Jeśli wysyłasz dużo pism i chcesz mieć 100% pewności, że nagłówek, tło i stopka będą zawsze poprawnie to zdecydowanie najlepiej wydrukować papier jako ryza papieru, którą później używasz jako zwykły papier w drukarce. Dzięki temu uzyskujesz najlepsze kolory, a także grafika może być nadrukowana do samych krawędzi papieru. W przypadku papieru w Wordzie musisz wszystko w całości drukować na drukarce biurowej, a niestety większość drukarek ma ograniczenie nadruku i pozostawia marginesy. Zatem nie uzyskamy całkowitego zadruku na krawędziach i kolorystyka też jest gorszej jakości. Jedną z zalet wersji papieru elektronicznego jest możliwość tworzenia na jego podstawie ofert PDF i doc, które można wysłać mailem. Które rozwiązanie jest najlepsze? Wg Nas oba są dobre i można je połączyć. Decyzja zależy od specyfiki Twojej branży i sposobu działania Twojej firmy.

Jak wygląda wprowadzanie poprawek do projektu?

Po otrzymaniu od Nas projektu graficznego możesz wprowadzić do niego nieskończona ilość zmian i poprawek. Dla zachowania porządku stosujemy praktykę 3 serii poprawek. Każda seria poprawek umożliwia wprowadzanie nieskończonej ilości poprawek. Warunkiem sprawnej współpracy jest przesyłanie poprawek w jednej wiadomości e-mail. Zatem można wysłać 3 wiadomości (czyli 3 serie poprawek). Zdarza się, że poprawek jest więcej. Wówczas ustalamy indywidualnie z klientem czy kolejne serie poprawek będą dodatkowo płatne.

Projekt graficzny nie spodobał mi się. Totalne dno. Chcę zupełnie inny. Czy można o taki prosić?

Tak. W sytuacji gdy kompletnie nie trafiliśmy z projektem graficznym, a mieliśmy wszystkie niezbędne informacje oraz przygotowany Brief od klienta, wówczas tworzymy nowy projekt. Dbamy o to, aby nowy projekt spełniał wszystkie wytyczne i sugestie, które wspólnie z klientem zostały ustalone i zapisane. Jeśli projekt spełnia założenia wcześniej uzgodnione wówczas uznajemy projekt za poprawny. Kwestią kompromisu jest ewentualne uzgadnianie spornych szczegółów. Jesteśmy tutaj konkretni, ale bardzo życzliwi i liczymy na zrozumienie również po stronie klienta.

Projekt graficzny

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu papieru firmowego

 

Cena: 139zł netto

Czas realizacji: 1 dzień roboczy + czas na korekty

Druk

Druk (offset preprint 90g) Format
Ilość A4
500 szt. 133 zł
1000 szt. 143 zł
2000 szt. 193 zł
5000 szt. 331 zł

Opinie

Z przyjemnością potwierdzam, że firma Studio Kreacja wykonała dla mojej firmy identyfikacje wizualną i stronę internetową. Wszelkie zlecone prace studio projektowe wykonało zgodnie z moimi oczekiwaniami, wykazując się przy tym kreatywnością i zaangażowaniem. Studio Kreacja działa profesjonalnie i w ustalonym terminie. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja jako partnera rzetelnego i profesjonalnego w realizacji projektów reklamowych.

Karol Szałapski właściciel MASTERTRACK

Zlecenie (wykonanie projektu stopki internetowej) wykonane terminowo, jestem zadowolona z efektu końcowego, wszystkie moje sugestie i prośby o modyfikacje były wykonywane na bieżąco.

Katarzyna Nitschke
ART-DOM Katarzyna Nitschke

Studio Kreacja została wybrana z wielu ofert firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych. Możemy polecić firmę, która od początku do końca wykonywała nasze oczekiwania związane z powstaniem strony internetowej naszej inwestycji budowlanej. Profesjonalne podejście   wszystkich pracowników Studio Kreacja – POLECAMY!

Zarząd firmy
AWDOM SP.J.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas