Listy i pisma wydrukowane offsetem na eleganckim papierze są w dalszym ciągu główną aplikacją w systemie tożsamości – nawet w czasach poczty głosowej i e-mail.
Papier firmowy z oryginalną sygnaturą wciąż jest ważnym elementem praktyki biznesowej. Jest traktowany jako wiarygodny dowód, że nadawca prowadzi biznes, poza tym często zawiera istotną informację czy porozumienie kontaktowe. Papier z nagłówkiem firmowym jest najbardziej oficjalnym rodzajem komunikacji biznesowej. Ma w sobie powagę i godność.
Etapy realizacji

1. Zapytanie i brief
Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

2. Wycena
Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

3. Umowa i zaliczka
Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

4. Materiały
Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

5. Projektowanie graficzne
Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

6. Kodowanie / druk
W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.
W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

7. Testy www
Wysyłka druku
Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

8. Akceptacja i rozliczenie
Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.
Często zadawane pytania
Wybrać papier drukowany jako ryza czy elektroniczny w Wordzie
Jeśli wysyłasz dużo pism i chcesz mieć 100% pewności, że nagłówek, tło i stopka będą zawsze poprawnie to zdecydowanie najlepiej wydrukować papier jako ryza papieru, którą później używasz jako zwykły papier w drukarce. Dzięki temu uzyskujesz najlepsze kolory, a także grafika może być nadrukowana do samych krawędzi papieru. W przypadku papieru w Wordzie musisz wszystko w całości drukować na drukarce biurowej, a niestety większość drukarek ma ograniczenie nadruku i pozostawia marginesy. Zatem nie uzyskamy całkowitego zadruku na krawędziach i kolorystyka też jest gorszej jakości. Jedną z zalet wersji papieru elektronicznego jest możliwość tworzenia na jego podstawie ofert PDF i doc, które można wysłać mailem. Które rozwiązanie jest najlepsze? Wg Nas oba są dobre i można je połączyć. Decyzja zależy od specyfiki Twojej branży i sposobu działania Twojej firmy.
Jak wygląda wprowadzanie poprawek do projektu?
Po otrzymaniu od Nas projektu graficznego możesz wprowadzić do niego nieskończona ilość zmian i poprawek. Dla zachowania porządku stosujemy praktykę 3 serii poprawek. Każda seria poprawek umożliwia wprowadzanie nieskończonej ilości poprawek. Warunkiem sprawnej współpracy jest przesyłanie poprawek w jednej wiadomości e-mail. Zatem można wysłać 3 wiadomości (czyli 3 serie poprawek). Zdarza się, że poprawek jest więcej. Wówczas ustalamy indywidualnie z klientem czy kolejne serie poprawek będą dodatkowo płatne.
Projekt graficzny nie spodobał mi się. Totalne dno. Chcę zupełnie inny. Czy można o taki prosić?
Tak. W sytuacji gdy kompletnie nie trafiliśmy z projektem graficznym, a mieliśmy wszystkie niezbędne informacje oraz przygotowany Brief od klienta, wówczas tworzymy nowy projekt. Dbamy o to, aby nowy projekt spełniał wszystkie wytyczne i sugestie, które wspólnie z klientem zostały ustalone i zapisane. Jeśli projekt spełnia założenia wcześniej uzgodnione wówczas uznajemy projekt za poprawny. Kwestią kompromisu jest ewentualne uzgadnianie spornych szczegółów. Jesteśmy tutaj konkretni, ale bardzo życzliwi i liczymy na zrozumienie również po stronie klienta.
W skład projektu wchodzą następujące elementy:
- Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
- 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
- 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
- Wersje do druku (CMYK)
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
Dodatkowo:
- Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
- /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
- Organizacja wydruku
- Przekazanie praw autorskich do projektu papieru firmowego
Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.
Iwona Ślebodzińska
Beauty College
Od początku współpracy ze Studiem Kreacja zaangażowanie jej pracowników było na najwyższym poziomie. Wspólnie wypracowaliśmy spójną identyfikację wizualną firmy zgodnie z wyśrubowanymi oczekiwaniami właścicieli. Studio było bardzo elastyczne co do terminów i dopasowało każdy najdrobniejszy szczegół na jaki zwróciliśmy uwagę. Całość projektu zwróciło uwagę naszych partnerów biznesowych jak i klientów. Gorąco polecamy!
Sebastian Szymański.
POSCHEN PPB.
Jeśli chodzi o opinię o świadczonych przez Państwa usługach to uważam, że projekty są wykonywane bardzo profesjonalnie i w dobrym guście. Pod tym kontem nie mam żadnych krytycznych uwag i z całym przekonaniem mogę polecić Państwa firmę.
Tomasz Bobak
Dyrektor Hotelu Redyk
Chcesz
rozpocząć
współpracę?