Księga Marki

księga marki

Przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz determinująca możliwości i sposoby wykorzystania poszczególnych jej elementów.

Ksiega Marki wskazuje jaka jest nazwa marki, logo, kolorystyka, linia graficzna, itd. Określa konstrukcję marki – jej pozycjonowanie oraz program (Wizja, Misja, Ambicje marki). Wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki, zasady stosowania ich w reklamie.

System identyfikacji wizualnej

Stworzenie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

Ustalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)
  • Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej

Cena: od 2999 zł netto

Czas realizacji:  10 dni roboczych + czas na korekty

 

Oznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Cena: od 999 zł netto

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Oznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

Cena: od 899 zł netto

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Zaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

Cena: od 999 zł netto

Czas realizacji:   5 dni roboczych + czas na korekty

Dodatkowo:

  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
  • 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

 

Cena: od 5896 zł netto

Portfolio

1
projekt tablic
projektowanie nadruków na samochodach
Tworzenie logo firmy
Identyfikacja wizualna bmss
Identyfikacja wizualna miasto Śrem
Identyfikacja wizualna miasto Śrem
identyfikacja wizualna bmss

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Opinie

Z przyjemnością mogę polecić Studio Kreacja jako solidnego i wiarygodnego partnera w e-biznesie. Nasza współpraca dotyczyła wykonania prac graficznych i programistycznych przy tworzeniu serwisu internetowego naszej firmy.
Przebieg współpracy był szybki, sprawny i bez najmniejszych problemów. Studio Kreacja wykazało się kreatywnością i szybką reakcją w proponowaniu rozwiązań. Tak trzymać. W przyszłości zamierzam ponownie skorzystać z ich usług.

Łukasz Budzisz
właściciel Informatronik

Jestem zadowolona z efektu, zainteresowanym się podoba. Dobre jest też to, że jak będę potrzebowała drobnych zmian (dla Państwa drobnych, dla mnie dużych) to wiem, że zostaną szybko wprowadzone.

Marta Waniewska-Kalitko
Zuri Travel Marta Waniewska-Kalitko

Współpracowaliśmy z firmą Studio kreacja w zakresie tworzenia logotypu oraz księgi marki. Efekty pracy oceniamy jako bardzo pozytywne. Z radością odbieramy pozytywne opinie klientów na temat naszej  identyfikacji wizualnej. Mogę polecić Studio kreacja jako rzetelnego i kompetentnego partnera do realizacji zaawansowanych projektów graficznych.

Marcin Krzyżowski
Prezes zarządu, Docufield sp. z o.o.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas