Reklama prasowa

Nie ma Cię w gazecie?
To najwyższy czas, aby dotrzeć do czytelników.
Gazeta wzbudza większe zaufanie niż internet.

Reklama prasowa to nadal popularna forma marketingu. Wiele firm prowadzących biznes lokalnie korzysta z tej formy promocji. Reklama w prasie fachowej to również świetna forma promocji – docierasz do swoich potencjalnych klientów. Reklama może być dowolnego rozmiaru (od jednego modułu gazetowego do całej strony) oraz w dowolnej kolorystyce (kolorowa lub czarno-biała). Najważniejsze by przyciągała wzrok i zwracała uwagę czytelników. Zaprojektujemy dla Ciebie reklamę prasową.

Portfolio

reklamy prasowe przykłady inspiracje

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Projekt graficzny

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny reklamy prasowej
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Przekazanie praw autorskich do reklamy prasowej

Cena: 99-399 zł netto

Czas realizacji: 1 dzień roboczy + czas na korekty

Opinie

Jeśli chodzi o opinię o świadczonych przez Państwa usługach to uważam, że projekty są wykonywane bardzo profesjonalnie i w dobrym guście. Pod tym kontem nie mam żadnych krytycznych uwag i z całym przekonaniem mogę polecić Państwa firmę.

Tomasz Bobak
Dyrektor Hotelu Redyk

Po burzy zawsze wychodzi słońce. Po wielu nieudanych doświadczeniach z różnymi firmami zajmującymi się projektowaniem stron internetowych wybrałem ofertę firmy Studio Kreacja. Pan Przemysław Bazanowski przekonał mnie do siebie profesjonalizmem, wsłuchaniem się w nasze potrzeby i proponowaniem trafnych rozwiązań. Nasza strona www jest skrojona na miarę! Dokładnie taka jak to ustaliliśmy. Wielkie brawa dla całego zespołu Studio Kreacja od wszystkich Smoków ze Smoczego Wzgórza!

Radosław Szpot
Przedszkole Smocze Wzgórze

Podejmując pracę ze Studiem Kreacja, zakładaliśmy zupełną odmianę wizualną naszego serwisu oraz sklepu internetowego. Powstało sporo pomysłów, a te najlepsze zostały wdrożone. Efektem tej współpracy jest nowoczesny, profesjonalny design, który nasi Klienci oraz Partnerzy od razu docenili.

Katarzyna Panfil
Główny Specjalista ds. Marketingu i PR

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas


Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM