Reklama prasowa

Nie ma Cię w gazecie?
To najwyższy czas, aby dotrzeć do czytelników.
Gazeta wzbudza większe zaufanie niż internet.

Reklama prasowa to nadal popularna forma marketingu. Wiele firm prowadzących biznes lokalnie korzysta z tej formy promocji. Reklama w prasie fachowej to również świetna forma promocji – docierasz do swoich potencjalnych klientów. Reklama może być dowolnego rozmiaru (od jednego modułu gazetowego do całej strony) oraz w dowolnej kolorystyce (kolorowa lub czarno-biała). Najważniejsze by przyciągała wzrok i zwracała uwagę czytelników. Zaprojektujemy dla Ciebie reklamę prasową.

Portfolio

reklamy prasowe przykłady inspiracje

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Projekt graficzny

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny reklamy prasowej
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Przekazanie praw autorskich do reklamy prasowej

Cena: 99-399 zł netto

Czas realizacji: 1 dzień roboczy + czas na korekty

Opinie

Przygotowana przez Studio Kreacja strona internetowa naszej firmy jest przejrzysta i estetyczna, dokładnie taka jak sobie ją wyobrażaliśmy. Sam projekt powstał w błyskawicznym tempie z pełnym zaangażowaniem ze strony zespołu Kreacji.

Marcin Ocimek
IloVet

Studio Kreacja wykonało dla nas projekt logo, opracowało katalog oraz zaprojektowało wizytówki. Współpraca przebiegała płynnie za co szczególnie dziękujemy Panu Przemysławowi Bazanowskiemu za jego pełen profesjonalizm i poważne podejście do projektów i realizacji. Jest to firma godna polecenia i na pewno w przyszłości skorzystamy z ich usług.

Fox Beauty

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia.Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński
Proxima Sp.j.

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas