Reklama prasowa

Nie ma Cię w gazecie?
To najwyższy czas, aby dotrzeć do czytelników.
Gazeta wzbudza większe zaufanie niż internet.

Reklama prasowa to nadal popularna forma marketingu. Wiele firm prowadzących biznes lokalnie korzysta z tej formy promocji. Reklama w prasie fachowej to również świetna forma promocji – docierasz do swoich potencjalnych klientów. Reklama może być dowolnego rozmiaru (od jednego modułu gazetowego do całej strony) oraz w dowolnej kolorystyce (kolorowa lub czarno-biała). Najważniejsze by przyciągała wzrok i zwracała uwagę czytelników. Zaprojektujemy dla Ciebie reklamę prasową.

Portfolio

reklamy prasowe przykłady inspiracje

Etapy realizacji

etapy realizacji

1. Zapytanie i brief

Prześlij zapytanie i wypełnij Brief. Opisz swój pomysł i oczekiwania. Następnie przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

dokładna wycena

2. Wycena

Na podstawie Briefu i wspólnych ustaleń wycenimy usługę.

umowa zaliczka

3. Umowa i zaliczka

Po zapoznaniu się z warunkami umowy i jej podpisaniu należy opłacić fakturę zaliczkową, którą otrzymasz w dniu podpisania umowy.

koncepcja materiały

4. Materiały

Przesyłasz do nas swoje materiały: teksty, zdjęcia, ilustracje, schematy, tabele, animacje, filmy i inne. Twoje materiały wykorzystamy podczas realizacji projektów.

projektowanie graficzne

5. Projektowanie graficzne

Rozpoczynamy projektowanie. Postępy możesz obserwować otrzymując od Nas propozycje graficzne na swój adres e-mail. Tą drogą możesz komentować projekty i przesyłać swoje uwagi.

wdrażanie

6. Kodowanie / druk

W internecie kodujemy strony www i programujemy specjalne moduły.

W przypadku projektów do druku składamy zamówienie w drukarni.

poprawki

7. Testy www
Wysyłka druku

Testujemy działanie strony internetowej i zgodność z zamówieniem. Możesz wprowadzać swoje ostatnie poprawki. W przypadku druku wysyłamy przesyłkę kurierem lub pocztą.

rozliczenie

8. Akceptacja i rozliczenie

Akceptujesz przedmiot umowy. Opłacasz fakturę, a My przesyłamy Tobie odpowiednie pliki do wykorzystania i przekazujemy prawa autorskie.

Projekt graficzny

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny reklamy prasowej
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Przekazanie praw autorskich do reklamy prasowej

Cena: 99-399 zł netto

Czas realizacji: 1 dzień roboczy + czas na korekty

Opinie

Studio Kreacja wykonało dla mojej Kancelarii stronę internetową oraz jej wersję mobilną. Zlecone prace zrealizowane zostały zgodnie z moimi oczekiwaniami. Studio wykazało się przy tym kreatywnością i zmysłem artystycznym. Strona nie tylko świetnie wygląda, ale jest też funkcjonalna i łatwa w obsłudze. Na podstawie moich doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja.

Z poważaniem,
M. Woźniak

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia.Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński
Proxima Sp.j.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja i Panem Przemkiem. Projekt został wykonany profesjonalnie, a każde poprawki uwzględnione i wprowadzone. Z przyjemnością polecamy tę firmę jako wiarygodnego partnera na każdym etapie zlecenia – od projektu, przez wdrożenie, doradztwo i pomoc.

Robert Żukowski
Właściciel Formatiq

Chcesz
rozpocząć
współpracę?

Sylwia Grzesińska
Account Manager

tel. 514 820 704
biuro@studiokreacja.pl

Napisz do Nas